Klacht De Giro Beleggingen: Handelen via de website van DEGIRO werkt nog steeds niet naar behoren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 101389
Gebruiker
J. Vrij
Datum
0 reacties

Details

Klacht

DEGIRO is Nederlands jongste broker, die momenteel veel televisiereclame maakt met spectaculair lage kosten voor financiële transacties. Dat mag dan wel zo zijn, maar de onderliggende website staat nog steeds in de kinderschoenen. In november 2014 werden sommige aandelen van het ene op het andere moment op de website van DEGIRO gewaardeerd voor slechts tien procent van de daadwerkelijke waarde, waardoor transacties met die aandelen opeens onmogelijk werden. Hoewel met grote stelligheid werd beloofd dat het probleem de volgende dag, na een nachtelijke 'reset', zou zijn verholpen, diende de oplossing zich pas na weken aan. Vorige week werden - bij weer een ander aandeel - de totale waarde en het dagresultaat door elkaar gehusseld en zojuist kon ik een verkoopopdracht voor één enkel aandeel niet in het systeem ingevoerd krijgen omdat de website doodleuk meldde dat ik voor niet meer dan 250.000 euro per transactie mocht verkopen....

Gewenste oplossing

Alleen al het mislukken van deze laatste transactie heeft me BEWIJSBAAR enkele duizenden euro's gekost. Effectief handelen met financiële producten, zoals aandelen, kan vaak een kwestie van minuten of zelfs seconden zijn. Dat kon ik destijds prima bij (eerst) Alex en (later) Binck en dat verwacht ik ook van DEGIRO. Als keer op keer het computersysteem van DEGIRO het als gevolg van allerhande bugs laat afweten, dan zou 'goedkoop' wel eens 'duurkoop' kunnen zijn. Aanbeveling voor DEGIRO: éérst zorgen voor een probleemloos werkend transactiesysteem en dito website, en pas daarna van de daken schreeuwen dat je de goedkoopste bent.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Giro Beleggingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Giro Beleggingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen