Klacht De Giro Beleggingen: Nieuwe broker DEGIRO maakt er een zootje van

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 87564
Gebruiker
J. Vrij
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds begin 2014 houd ik bij broker DEGIRO een beleggingsrekening aan, en sinds augustus heb ik ook buitenlandse aandelen in portefeuille. In de beginperiode ging dat goed, maar ergens in de eerste week van november 2014 waardeerde DEGIRO een groot deel van mijn portefeuille van het ene op het andere moment en volledig onaangekondigd op ongeveer een tiende van de daadwerkelijke waarde, waardoor ik sinds die datum ten onrechte tegen forse verliezen aankijk (en derhalve vermoedelijk ook heel veel debetrente moet betalen). Ik heb over deze administratieve blunder al verscheidene malen telefonisch en schriftelijk contact gehad met DEGIRO en steeds heet het dat het 'een technisch probleem' is, dat binnen enkele dagen zal zijn opgelost, maar inmiddels zijn we al een volle maand verder en nog steeds is er helemaal niets hersteld. Ik heb deze kwestie inmiddels aangekaart bij onder andere De Nederlandsche Bank, de Autoriteit Financiële Markten en de Vereniging van Effectenbezitters.

Gewenste oplossing

Ik wil dat DEGIRO nu eindelijk eens zijn zaken naar behoren regelt. En als dat ook nu weer niet gebeurt, dan zal ik mij genoodzaakt zien om De Nederlandsche Bank te verzoeken de vergunning van DEGIRO in te trekken.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Giro Beleggingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Giro Beleggingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen