Klacht De Giro Beleggingen: Ongevraagd opties uitoefenen en foutieve en misleidende klantenservie

Belegger

Ik heb per ongelijk 3 week put opties RD shell gekocht die 2 jan 15 expireerde, ik dacht dat ik maand opties.
Allereerst heb ik geen enkel bericht gehad dat deze zou expireren
Ik trof aan dat de opties ongevraagd uitgeoefend zijn en dat ik dus een negatieve positie van 5x de omvang van mijn portefeuille bezat. Dikke stress dus.
- Ik bel om 10:10 om opheldering te krijgen en ik krijg te horen dat ik inderdaad 8000 euro moet bijstorten van een onwetende klantenservice medewerker.
- Ik vraag om iemand met expertise en die zou mij terugbellen
- 10:30 nog niks gehoord dus ik bel opnieuw verteld mij dat ik alle waarde kwijt ben en dat de positie in de loop van de dag teruggetrokken wordt want DeGiro heeft een fout gemaakt
- In de tussentijd 2 mails gestuurd die niet beantwoord zijn.
Nog steeds gestrest
- Om 16:15 nog steeds niks gebeurt dus bel nog maar een keer en hoor dat de helft van mijn waarde weg is
De klantenservice is onwetend en adviseert misleidend.

Ik heb een dag waanzinnige stress gehad. Ik heb niet kunnen handelen omdat ik een grote negatieve waarde had. Ik ben meerdere keren verkeerd voorgelicht, en meerdere keren volledig genegeerd na aangegeven te hebben dat ik gestrest was door de situatie.
Ik ben niet geïnformeerd over de expiratie en heb dus bijzonder veel waarde verloren.
Waar ik op belegd heb is uitgekomen maar daar kon ik niet meer op inspelen door mijn negatieve saldo. Ik wil de volledige winst van de optie uitoefening op mijn rekening zien, niet de helft.
Op die manier zie ik mijzelf gecompenseerd door de onwetendheid van de servicemedewerkers, de laksheid aan die kant, het niet aankomen en het onvoldoende opvolgen van een zorgplicht bij particuliere beleggers.

Wij vinden dat De Giro Beleggingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Belegger
    Er wordt wel gevraagd de klacht inhoudelijk aan te passen maar er wordt geen toenadering gedaan of ook maar iedere vorm van foutherkenning. Waardeloze organisatie, niet bij beleggen. Zeer ontwetend

Ook een klacht indienen over De Giro Beleggingen?