Klacht De Giro Beleggingen: Problemen, 'technische' storingen, traag met uitbetalen!

Klachtnummer
# 517450
Gebruiker
Arthur
Datum
0 reacties

Details

Klacht

4 dagen geleden een geldbedrag uitgeboekt van mijn Degiro beleggingsrekening en nog steeds is het geld niet overgemaakt naar mijn privérekening...
Ronduit schandalig en een financiële instelling/bank onwaardig.
En: ..Ben je aan 't handelen op de beurs in New York, blijkt Degiro opeens alle koersen met 15 of 30 minuten vertraging weer te geven, zodat goed,scherp en tijdig handelen onmogelijk is. En dat elke keer weer opnieuw, onder het mom van "technische storing "...!
Wat een waardeloos bedrijf, dat zich kennelijk ongestraft "broker" mag en kan noemen.

Gewenste oplossing

Excuses hief ik niet meer van Degiro, dat station zijn we allang gepasseerd.
Degiro dupeert klanten voortdurend , het wordt maar eens tijd dat er juridisch geschut ingezet wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Giro Beleggingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Giro Beleggingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen