Klacht De Giro Beleggingen: SLECHTE SERVICE

Klachtnummer
# 504826
Gebruiker
Broks
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hoe is dat mogelijk? Of zijn mensen murw, want men komt toch niets verder. Slechte bereikbaarheid, in de avond wordt je omgeleid naar een telefoonnr. in Denemarken om daar hetzelfde te treffen......onbereikbaar.
Koersen zijn.....................??, portefeuille niet actueel................en zo kan ik nog wel doorgaan. Service is een woord dat men bij de Giro niet kent.......helaas.

Gewenste oplossing

Leren wat service inhoud, geen eigenbelang maar gezamenlijk belang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Giro Beleggingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Giro Beleggingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen