Klacht De Giro Beleggingen: terug storten van geld duurt veel te lang

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 77221
Gebruiker
Rph
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij DeGiro een beleggersrekening geopend en er direct via Ideal een aanzienlijk bedrag op gestort. Bij aanmelden bleek dat mijn account niet geldig was. Na contact met de klantenservice bleek dat er wat mis was gegaan met de aanmelding. Geen probleem het account kon verwijderd worden waarna ik mij opnieuw kon aanmelden. Het geld kon niet naar het nieuwe account gezet worden en ook niet onmiddellijk teruggestort worden. Dit zou tot zeven weekdagen duren.
Dit is volstrekt belachelijk en voor een instelling die zich broker noemt een aanfluiting.

Gewenste oplossing

Onmiddellijke terugstorting van mijn geld
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Giro Beleggingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Rph
    Datum
    Geld stond na 1 week weer op mijn rekening. Voor een broker waarbij snelheid van handelen 'core business' moet zijn is deze termijn een aanfluiting. Voor mij in iedergeval geen DeGiro meer.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Giro Beleggingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen