Klacht De Goudse Zorgverzekeringen: Financiële schade door laksheid bij uitbetaling

Pieter

In 1998 heb ik een hypotheek afgesloten bij de Postbank (nu ING Bank), in combinatie met een beleggingsverzekering genaamd : Postbank Blue Life Plan (ondergebracht bij de Goudse).
Op 1 okt 2015 was de opbrengst van de beleggingsverzekering ongeveer gelijk aan de hypotheekschuld (na tussentijdse aflossingen), een reden om zowel de hypotheek als de beleggingsverzekering te beëindigen.
De waarde van de beleggingen was laag op 9 okt 2015 (willekeurig gekozen datum door de Goudse) omdat de koers van De Goudse Int. Aandelenfonds op dat moment laag was. Dat zou niet erg zijn geweest als het geld onmiddellijk op mijn rekening zou zijn overgemaakt. Ik zou dit in beleggingen hebben gestopt en geprofiteerd van de gestegen koersen.
De waarde van de beleggingen per 9 okt 2015 is pas op 27 nov 2015 op mijn rekening gekomen. Gezien de gestegen koersen van De Goudse Int. Aandelenfonds ben ik hierdoor 3200 € misgelopen. Zeer waarschijnlijk heeft De Goudse hiervan zelf wel geprofiteerd.

Ik eis dan ook dat De Goudse 3200 € stort op mijn rekening.

Goedemiddag,

U hebt deze klacht gestuurd naar De Goudse Zorgverzekeringen.
    Wij kunnen u daarom helaas niet helpen met uw klacht.
    Via Klachtenkompas kunnen wij hier alleen klachten behandelen die betrekking hebben op de Zorgverzekeringen van de Goudse.

Het spijt ons dat wij u niet van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groeten,

Web Care
    De Goudsde Zorgverzekeringen

Pieter
    Het is jammer dat de klacht niet naar het betreffende loket van De Goudse is doorgestuurd. Het zou fijn zijn als De Goudse alle klachten betreffende hun producten en diensten op Klachtenkompas zouden behandelen.
    Goedemorgen mijnheer Van Oeveren,

Wij hebben uiteraard uw bericht doorgegeven.

Met vriendelijke groeten,

Web Care
    Pieter
    Ik begrijp dat mijn klacht niet via Klachtenkompas wordt afgehandeld omdat De Goudse slechts voor een zeer beperkt deel van hun producten en diensten Klachtenkompas gebruikt, namelijk uitsluitend voor hun Zorgverzekering.