Klacht De Grillmat: Bestelde goederen niet ontvangen

Klachtnummer
# 468803
Gebruiker
S.W. Hegberg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3 grillmatten bij dit bedrijf besteld (3 voor 1 aanbieding) en zij hebben er maar 1 geleverd. Ik heb meerdere e-mails en contactformulieren ingevuld en er stond op de website dat er binnen 24 uur gereageerd zou worden, maar natuurlijk niks. Nu zie ik ook dat hun website niet meer bestaat!

De oplossing

De resterende 2 grillmatten opsturen of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Grillmat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Grillmat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen