Klacht De Groene Computershop: TV kijken op andere zenders dan NPO 1,2,3 op laptop is niet mogelijk ondanks dat dit wel is gezegd

content Niet opgelost
Sanders

We hebben in september 2019 een laptop gekocht. De wens was een eenvoudige laptop waarmee gemaild, geïnternet, en tv gekeken kan worden. Dus geen spelletjes e.d. Dit hebben we duidelijk doorgegeven aan de verkoper van het bedrijf. Hij bood ons de Acer aan: art omschrijving: 15275 Acer Aspire 3 A315-21-21ZM. Dit product dus gekocht in de winkel. Het werkte redelijk goed. De touch pad werkte niet echt lekker dus een muis aangesloten.
Na verloop van tijd ook tv gaan kijken, vastzetten lukte niet dus steeds weer opzoeken. Eenmaal lopend gaat het beeld en geluid hakkelen op alle zenders behalve NPO 1,2,3. KPN gaf aan het aan de laptop lag.
Sinds vandaag is ook het geluid uitgevallen.
We zijn dus terug gegaan naar de zaak. Daar kregen we te horen dat de laptop bij gebruik van tv op 100% werkt en dus t apparaat meer niet aankan. We zijn dus niet goed ingelicht door de verkoper. Retourneren (4 maanden is te lang) doen ze niet dus we zitten met een niet goed functionerende laptop.
De uitgang van de koptelefoon is goed en volgens de medewerker werken de oordoppen niet goed. ( doet het op de tablet wel?).
De verkoper had ons een beter exemplaar moeten aanbieden.

Ik wil dat deze laptop kunnen retourneren en met een juiste bijbetaling een betere laptop kunnen kopen die wel voldoet aan onze wensen.

Wij vinden dat De Groene Computershop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sanders
Een collega van de verkoper in kwestie heeft ons het bedrag van de aankoop min €50 teruggegeven. Er is geen andere laptop aangeboden. Wij zijn akkoord gegaan met dit aanbod.

Ook een klacht indienen over De Groene Computershop?