Klacht De Groot Installatiegroep: geen garantie op ventilatiesysteem

Wilma

In juli 2012 heeft Van Der Graaf Installatietechniek een nieuwe motor op het dak geplaatst omdat het ventilatiesysteem net meer werkte. Op 9 juli ontvingen wij de nota ten bedrage van € 376,04. Op 10 juli heeft de rechtbank te Groningen Van der Graaf Installatietechniek in staat van faillissement verklaard. De curator is direct in gesprek gegaan met De Groot Installatiegroep en op 23 juli zijn alle activa en activiteiten van Van der Graaf aan De Groot verkocht en overgedragen. Wij hebben op 30 juli, na een schrijven van Van der Graaf en De Groot en een brief van de curator, het bedrag à € 376,04 overgemaakt naar een bankrekening van de De Groot Installatietechniek.
Op 9 maart hebben wij 's avonds kortsluiting gekregen in het ventilatiesysteem. Zaterdagavond waaide het hard en kwam er regen, ijzel en sneeuw naar beneden.
Wij vinden dat De Groot dit euvel gratis moet verhelpen. De Groot wil geen garantie geven, omdat het door de Graaf is uitgevoerd.

Kosteloze reparatie van het ventilatiesysteem door de Groot installatietechniek.

Wij vinden dat De Groot Installatiegroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Groot Installatiegroep?