Opgelost door De Groot wonen: Als je een klacht indient laten ze niets van zich horen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 326769
Gebruiker
Sebastiaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

zodra je een klacht heb, zijn ze nog te arrogant om te reageren. Heb nu meerdere keren contact met ze gehad maar ze komen niet met een oplossing. Ze hebben ons een kapotte bank en stoelen in de verkeerde kleur geleverd.

De oplossing

Dat ze beter communiceren. En hun fouten erkennen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Groot wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sebastiaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vrijdag telefonisch contact met de Groot Wonen gehad. We hebben een goed gesprek gehad en zijn tot een oplossing gekomen. Het was een open en eerlijk gesprek, met een vriendelijke boventoon. Wat mij betreft is hierbij de bovenste klacht opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over De Groot wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen