Klacht De Groot wonen: Bank dat na een halfjaar al gescheurd

Klachtnummer
# 186153
Gebruiker
mevrT
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,

Ongeveer 6 maanden geleden hebben wij een bank gekocht bij De Groot Wonen ( in Apeldoorn). De naden van de bank is na een paar manden los gegaan. Nu zit er een gat (30cm) in het longchair en er zijn op verschillende plekken gaten (van een paar cm). Ook pluist de bank en de bank is 'niet meer zo hard' als het op de andere gedeeltes wel is ( waar wij minder gebruik maken van de bank).

Er is iemand langs gekomen vanuit De Groot Wonen om naar de bank te kijken. ( Na het gesprek, hebben zij ons een mail gestuurd met de acties die zij willen ondernemen.)De 'kleine' gaten willen zij met 'een speciaal techniek' naaien en de zitkussenhoes van de longchair vervangen. Zij zouden voor het pluizen ook met een machine langs gaan, maar dat staat niet in de brief die ik heb ontvangen.

De oplossing

Wij hebben aangegeven dat wij hopen dat er een ander mogelijkheid is zoals: de hele bank vervangen met een ander of ons geld/waardebon geven. (het liefst ons geld terug). Zij hebben aangegeven dat prima op te lossen is en willen het alleen repareren. Wij zijn bank dat de naden weer los gaan, de stof gaat pluizen/lubberen of de bank nog 'zachter wordt'.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Groot wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Groot wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen