Klacht De Groot wonen: een slecht produkt gekocht bij een slecht bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 363749
Gebruiker
H.J. Hakvoort
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 Jaar geleden daar een leren bank gekocht van 2350 euro, fabrikant: Henders en Hazel. Na 1 jaar reeds problemen met een armleuning die niet meer werkte. nog garantie, dus hersteld. Na ongeveer 2 jaar, geen garantie meer, verschenen er kale plekken op de randen omdat het geverfde leer daar begon te slijten. Contact opgenomen met de eigenaar zelf maar geen garantie meer, dus zoek het maar uit. Afgelopen jaar weer contact opgenomen omdat de bank door begon te zakken, de kale plekken van verdwijnende verf worden steeds groter. Bleek na het loshalen van de onderkant van de bank dat de ijzeren veren volledig doorgezakt waren. Een monteur heeft mij geholpen om het zitgedeelte weer wat op te vullen en met postelastieken is getracht wat vering terug te krijgen. Kortom deze bank is te slecht voor een kringloopwinkel en kan bij het oud vuil. Hij ziet er uit of een gezin met 10 kinderen daar zeer intensief heeft op geleefd en wij zijn maar met zijn tweeen en zeer zuinig op onze spullen. Ik heb gevraagd om lederverf om zelf de bank bij te kleuren, maar ook dat is te veel moeite. Kortom geen service verder. Accepteren dat je na 6 Jaar een lederen bank van 2350 euro moet afschrijven. Bedrijf reageert op geen enkele wijze en gaat niet op de klachten in. Raad iedereen af om bij dit bedrijf iets te kopen.

De oplossing

bank ophalen en totaal reviseren of ophalen en de restwaarde uitkeren. Ik ga uit van een levensduur van 10 jaar en een afschrijving van 235 euro p/j, dus het bedrijf gaat mij betalen 940 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Groot wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.J. Hakvoort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is helemaal niet gereageerd door De Groot wonen. Dit had ik ook niet verwacht. Dit is normaal voor dit bedrijf
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Groot wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen