Klacht De Groot wonen: Geen garantie zoals beloofd

Klachtnummer
# 289991
Gebruiker
KJ1989
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 weken geleden een bank aangeschaft van De Groot wonen. Na 4 weken begon de stof te rafelen, de pluizen en heb ik het bedrijf gebeld. Er kwam iemand persoonlijk langs om de klacht te beoordelen. Na enkele seconden kon meneer al aangeven dat de schade door ‘buitenaf’ is veroorzaakt en absoluut geen fout in de stof zou zijn. Vreemd genoeg heeft er nog niemand op dit zitvlak gezegen, dus ik vraag mij af hoe hij dit kan verklaren. Je denkt bij een duurdere winkel je meubels aan te schaffen. Achteraf weggegooid geld. Garantie!? Word inderdaad beloofd bij aankoop, maar helaas niet nageleefd.

De oplossing

Serieuze klachten afhandeling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Groot wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Groot wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen