Klacht De Groot wonen: Schade vanaf 2 december 2015

C.G.M. Bonthuis

2 december hebben wij nieuwe meubels ontvangen. We hebben een klacht ingediend omdat het tafelblad, de fauteuil- en bankpoten beschadigd waren. Daarnaast waren de verkeerde handgrepen aan de eetkamerstoelen bevestigd. Ook zat er een haak in een fauteuil. Een medewerker is na weken bij ons thuis geweest om de schade te bepalen. Alles zou opgelost worden. Weer moesten we weken wachten voor onze eetkamertafel én -stoelen werden opgehaald. De poten van het bankstel en de fauteuils zouden nagestuurd worden. De haak is naar binnen gewerkt. Op 25/3 is er een mw geweest. De nieuwe poten waren ineens zwart terwijl wij koloniaal hadden besteld, de beschadigde zaten nog op het bankstel en de fauteuils. Er werd gevraagd of het een probleem was dat ze zwart waren. Ja dus. Op 21/4 kwam er weer een medewerker met poten. Nu waren ze in de goede kleur, maar te weinig. Oude werden er weer opgeschroefd na bijgestift te zijn. Contact: 21/4, 9/5, 22/5, 24/5, 6/6, 18/7 en nog steeds geen oplossing.

Wij hebben onderhand het gevoel dat we aan het lijntje worden gehouden. We krijgen steeds bericht dat ze niet kunnen leveren. We willen gewoon goede, de door ons bestelde ONBESCHADIGDE, juiste aantal en in de juiste kleur bankstel - en fauteuilpoten.
We willen dit hoofdstuk met De Groot afsluiten. Ze zijn klantonvriendelijk en lossen problemen niet op.

Wij vinden dat De Groot wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Groot wonen?