Klacht De Groot wonen: Terug nemen van bankstel

Harry

Na aankoop van een showroom bankstel voor 2500€ bleek na plaatsing op 21 - 02 - 2014, dat we ons enorm vergist hebben in de afmeting. Na telefonisch onderhoud op 22- 02 - 2014 of men bereid was het bankstel terug te nemen. Het antwoord was dat men dat niet deed.
Op dinsdag 25 - 02 - 2014 naar Apeldoorn gereden om persoonlijk nog een poging te wagen om alsnog tot een oplossing te komen. De verkoper beloofde ons de volgende dag terug te bellen nadat hij in overleg zou gaan met de bedrijfsleider. De volgende dag werden we terug gebeld met de mededeling dat men het bankstel niet terug kon nemen wegens ruimte gebrek. We vinden dit een wel erg goedkope smoes.
Daar we al eerder meubelen hebben afgenomen vinden we dit niet erg klantvriendelijk en zijn erg teleurgesteld.

Dat het bedrijf het bankstel terug neemt en ons de gelegenheid geeft om een ander bankstel uit te zoeken waar we wel tevreden mee zijn.
Dus een tevreden klant behouden.

Wij vinden dat De Groot wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Groot wonen?