Klacht De Groot wonen: Uitstel van levering en geen communicatie

Klachtnummer
# 261956
Gebruiker
M.E. van der Veur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

19 februari 2 stoelen besteld bij De Groot Wonen. Er werd gezegd dat het minimaal 2 maanden kan duren. Al enkele malen gevraagd hoe lang het nog duurt en iedere keer een antwoord waar he niks aan hebt. 2 weken geleden bericht dat het de volgende week door een transportbedrijf Dusseldorp zal worden geleverd, aangezien de stoelen naar Assen moet worden geleverd. Er zou dan een telefoontje vanuit dat bedrijf komen. Tot op heden geen telefoontje. Gisteren nog contact gezocht met De Groot en die liet ons weten dat 'Dusseldorp de stoelen nog niet had opgehaald'.
Wat voor actie kan in nog nemen? De belbus? Dit duurt toch wel erg lang!

De oplossing

Z.s.m. levering van de stoelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Groot wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Groot wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen