Klacht De Grooth Vervoer: brutale personeel aan de telefoon

Sheila1995

Vanmorgen om 11:33 uur had ik een chagrijnige mevrouw aan de telefoon toen ik een belbus wou reserveren. Om 13:40 zou mijn bus vertrekken en hij reed, voor vertrektijd, voor mijn neus weg. Ik belde en kreeg dezelfde chagrijnige mevrouw aan de telefoon, en die zei dat dit zogenaamd niet mijn belbus was en dat het heel druk was en ik geen andere bus kon krijgen. Ik zei dat ik om kwart over 2 in ter apel moest zijn en vroeg of het nog lang duurde. Daar had mevrouw duidelijk geen boodschap aan en zij hing de telefoon op. Ik probeerde weer te bellen maar werd in de wacht gezet. Jammer dat personeel nooit hun naam zegt, maar ik heb om 11:33 en om 13:41 met deze mevrouw gesproken en om 13:46 werd ik in de wacht gezet.

Het heeft geen zin meer om een nieuwe bus te sturen aangezien ik nu al te laat kom voor mijn afspraak. Mevrouw aan de telefoon kan beter een andere baan zoeken als zij het niet naar haar zin heeft, of ze moet leren werk en privé gescheiden te houden en het niet op klanten af te reageren.

Ook een klacht indienen over De Grooth Vervoer?