Klacht De Grooth Vervoer: Ik werd echt ronduit asociaal te woord gestaan door de telefoniste

Klachtnummer
# 395127
Gebruiker
Marleen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vanmorgen gebeld voor een bewoonster van mij uit het verpleeghuis om een rolstoeltaxi te bestellen.
Ik werd echt ronduit asociaal te woord gestaan door de telefoniste , ik had haar pasnummer niet door dat mv haar dochter deze bezit. Absoluut niet behulpzaam en zeer slechte PR voor het bedrijf. De telefoniste wou absoluut niet mee werken door mv op te zoeken in het systeem.

Gewenste oplossing

Nou ik wens dat als ik bel fatsoenlijk behandeld te worden , en op een nette manier geholpen te worden door de telefoniste van 9-10-2019 8.15

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Grooth Vervoer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen