Klacht De Grooth Vervoer: Taxi te laat

Klachtnummer
# 86111
Gebruiker
Emmy
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er is een afspraak met de taxi dat als ze een uur te laat komen dat je dan niet hoeft te betalen voor die rit! Nu ben ik van de week met de taxi van Winschoten naar Groningen gereisd,dat ging goed. Heb meteen de taxi besteld voor de terug reis van Groningen naar Winschoten om 16;00 en ze kwamen uiteindelijk om 18;30. Ik zei dat ik niet ging betalen omdat ze te laat waren. Daarop zei de chauffeur als ik niet betaalde mocht ik niet mee! Hieraan heb ik toen maar voldaan,heb meteen de klachtenlijn gebeld en ze doen hier niets mee! Ik heb ook getuigen die weten dat ik zolang heb gewacht! Wat kan ik nu nog verder doen?

Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen en dat ik mijn recht krijg door het toe te geven dat ik zolang heb moeten wachten!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Grooth Vervoer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen