Wij vinden dat De Haagsche Glashandel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht De Haagsche Glashandel: Geen levering, geen terugbetaling van mijn aanbetaling,
Details
Klacht
Bedrijf levert 2 keer verkeerde kleur keukenachterwand. Meerdere keren probeert directeur te spreken toch deze is voor mij niet te spreken en reageert ook niet op mijn mails. Ik heb HG 6 weken de tijd gegeven om alsnog de juiste keukenachterwand te leveren of mijn aanbetaling terug te storten. Waarop ik weer 2 maanden geen reactie krijg. De telefoniste geeft telkens aan mij ook niet te kunnen helpen. Voeld zich al helemaal niet verantwoordelijk!Gewenste oplossing
Terugbetaling van mijn aanbetalingBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.