Klacht De Haagsche Glashandel: Geen levering, geen terugbetaling van mijn aanbetaling,

Klachtnummer
# 106743
Gebruiker
Heidecke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bedrijf levert 2 keer verkeerde kleur keukenachterwand. Meerdere keren probeert directeur te spreken toch deze is voor mij niet te spreken en reageert ook niet op mijn mails. Ik heb HG 6 weken de tijd gegeven om alsnog de juiste keukenachterwand te leveren of mijn aanbetaling terug te storten. Waarop ik weer 2 maanden geen reactie krijg. De telefoniste geeft telkens aan mij ook niet te kunnen helpen. Voeld zich al helemaal niet verantwoordelijk!

Gewenste oplossing

Terugbetaling van mijn aanbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Haagsche Glashandel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Haagsche Glashandel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen