De Heidesmid is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Opgelost door De Heidesmid: We voelen ons opgelicht
Details
Klacht
Nota 151 euro ontvangen voor schoonmaak kachel door hun fouten. We hebben een witte pelletkachel besteld en kregen een zwarte. Na 7 maanden is hij wit, de fabrikant heeft het opgelost en zag meteen dat de kachel onderdelen miste om roetvorming te voorkomen. Hij heeft dat hersteld en de kachel moest wel schoongemaakt worden. Er kwam een monteur van Heidesmid die de kachel niet kende en een half uur later was hij klaar na bellen en wachten hoe dat moest. Geen service maar wel de nota. De subsidie van 550 euro zijn we ook kwijt door dat hun te laks zijn met de af handelingen. Je hebt 6 maanden de tijd om dat aan te vragen 8 dec. 2018 zwarte kachel geplaatst en 15 Juli 2019 wit. dat duurde te lang. Hele kachel kosten 5965 euro en door hun fouten hadden deze nota niet mogen sturen. Als je belt is hij ziek of de telefonisten zijn bezet.Gewenste oplossing
Dat deze nota wordt verscheurd. Stukje service voor zo'n bedrag is wel op zijn plaats.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.