De Heidesmid is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht De Heidesmid: We voelen ons opgelicht
Details
Klacht
Nota 151 euro voor servicebeurt kachel ontvangen terwijl ze de kachel hebben geleverd met ontbrekende deel dat roetvorming voorkomt. Dus moest hij schoongemaakt worden zegt de fabriekt en hij het missende deel erin gezet heeft. Subsidie weg door dat zij te laat met afhandeling zijn. We zijn al vanaf december 2018 bezig om de goede bestelde kachel te krijgen. Dat is inmiddels klaar, maar subsidieaanvraag krijg je 6 maanden voor en in juli 2019 pas rond.Weg 550 euro en wel een nota voor half uur werk en in de wacht omdat hij niet wist hoe hij dat moest doen. Dat had hun service moeten zijn voor al het gedoe, maar nee ze willen alleen geld klanten zijn niet belangrijk. Totale kachel kosten 5965 euroGewenste oplossing
De nota horen ze niet te sturen. Weg ermee.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.