Klacht De-Heksenhoek.com: Geen geld retour na fout bedrijf

Klachtnummer
# 187270
Gebruiker
Heugen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21-06-2016 een marmeren vijzel en stamper besteld.Kreeg na een hele poos een email van de eigenaar dat ze het verkeerde email adres ingevuld had.Ik kon dus zelf geen kiala-punt uitkiezen (wat wel moet) en had geen track en trasecode.Heb haar gezegd dat ik niet 3.9 km naar een tankstation ga lopen (geen eigen vervoer) en haar ook mijn reden uitgelegd.Ze had familie-problemen zei ze dus heb ik haar de tijd gegeven.Na meer als 8 weken kreeg ik mail van een medewerker die met allerlei uitvluchten niet het hele bedrag wilde retourneren.Ik had,als het correct was gegaan het pakket in Heerlen bij een kiala -punt kunnen halen als ik naar familie op bezoek zou gaan (tijdens overstap van trein naar bus)!.Dan was al deze idioterie niet geweest.

De oplossing

Ik wens mijn 22.50 euro op mijn bankrekening retour en zal bij dit bedrijf nooit meer meer bestellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De-Heksenhoek.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De-Heksenhoek.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen