Klacht De Heus Dakonderhoud : Onbereikbaar bij klachten

Klachtnummer
# 652818
Gebruiker
MB#2023
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In oktober 2022 heeft De Heus een nieuwe laag bitumen aangebracht op het platte dank van onze schuur. Er is ons 10 jaar garantie toegezegd op het geleverde werk.
Vorige maand bleek de nieuwe bitumen niet goed gehecht en sindsdien probeer ik De Heus re bereiken, maar ze reageren niet op email, telefoon of whatsapp berichtjes.

Gewenste oplossing

Of geld terug of een goed uitgevoerd herstel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Heus Dakonderhoud hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Heus Dakonderhoud ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen