Klacht De Hypothekers Associatie: Totale nalatigheid / niet nakomen beloftes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 118664
Gebruiker
Benedicte7
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Betreft:

- Financiering van het bouwdepot tbv herstelwerkzaamheden van de fundering van ons pand. Hypotheek verhogen.

- Wijziging van onze hypotheek, huidige voldoet niet meer aan onze wensen.

- Woeker polis omzetten naar een verbeterd product.

Totale nalatigheid, laksheid en het niet doorsturen van documenten naar de bank heeft belemmerd dat wij onze hypotheekaanvraag op tijd rondgekregen hebben. De hypotheekadviseur heeft ons verkeerd advies gegeven, was zelden of nooit bereikbaar, belde niet terug en bleek onbetrouwbaar. Geen enkele toezegging of belofte is nagekomen. Wij zijn meer dan teleurgesteld maar zijn bovendien beschadigd.

De oplossing

Schadevergoeding 2500 plus excuses

4 reacties

  1. Auteur
    De Hypothekers Associatie
    Datum
    Beste mevrouw Bloem,

    We hebben jouw klacht via de andere kanalen in behandeling genomen.
    We doen ons best dit zo passend mogelijk op te lossen!

    Met vriendelijke groet,

    Niki Nuis
  2. Auteur
    De Hypothekers Associatie
    Datum
    Beste mevrouw Bloem,

    We hebben jouw klacht via de andere kanalen in behandeling genomen.
    We doen ons best dit zo passend mogelijk op te lossen!

    Met vriendelijke groet,

    Niki Nuis
  3. Auteur
    Benedicte7
    Datum
    Wij wachten af wat de oplossing volgens u kan zijn.
  4. Auteur
    Benedicte7
    Datum
    De hypothekeer heeft mij en de consumentenbond tot nu toe aan het lijntje gehouden met de mededeling dat het binnen twee weken opgelost zou worden en als ik bel zijn ze er zogenaamd altijd mee bezig en zal ik binnen een week iets horen wat vervolgens niet niet gebeurd. Zelfs op dit forum hebben ze aangegeven dat ze via andere kanalen deze zaak in behandeling hebben genomen maar ik heb daar tot op heden nog niets van ondervonden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Benedicte7
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry