Opgelost door De Internet Bouwmarkt: Betaald, maar niet geleverd.

sad Opgelost
D.B.

Bestelling geplaatst, geen factuur ontvangen. Na één keer een reactie te hebben gehad, geen respons meer op mails. Telefonisch ook niet te bereiken tijdens de aangegeven uren.

Op z'n minst excuus en terugbetaling van de niet geleverde goederen.

Geachte heer Bourgegois,

Uw klacht is bij ons reeds bekend, u heeft hierover inderdaad met mij ook al telefonisch contact gehad. Wij zijn helaas nog steeds in afwachting van onze leverancier, maar hebben begrepen dat er aankomende week geleverd gaat worden.

Graag verneem ik van u of u hierop nog wenst te wachten of de bestelling wenst te annuleren ?

Sander van Son
    Beste Sander,

Ik wens nog steeds graag het product te ontvangen. Hetgeen mij voornamelijk stoort is dat ik 4 dagen moet wachten als ik een e-mail stuur en voorlopig nog steeds geen factuur heb ontvangen, zoals gevraagd.

Groet,
    Beste Sander,

Ondertussen al een levering ontvangen?

Groet,
    Geachte heer Bourgeois,

De reden hiervan is mij helaas niet helemaal duidelijk u heeft namelijk aangegeven het product te willen ontvangen. Wij zitten hier nog steeds op te wachten en willen dit zo spoedig mogelijk uitleveren.

Wij vinden het vanzelfsprekend heel vervelend dat de levering niet verloopt zoals u dat van ons mag verwachten, wij zijn hierin echter volledig afhankelijk van één leverancier.

Anders hadden wij het artikelen al lang via een andere leverancier laten komen en uitgeleverd.
    Het door u bestelde artikel komt aanstaande donderdag binnen, hiervan hebben wij inmiddels ook al een bevestiging gehad.

Mocht u toch af willen zien van het product dan begrijpen wij dat natuurlijk, bij ons is echter tot op dit moment nog steeds bekend dat u het product wil ontvangen.

Sander van Son
    Sander,

1. Ik heb om een factuur gevraagd - Nog steeds niet ontvangen.
    2. Je reageert gemiddeld ná 1,5 week en pas nadat ik tot maatregelen over ga.
    3. Je komt je afspraken niet na en meldt daar vervolgens ook niks over.
    4. Je spreekt over telefonisch contact. Dat is er niet geweest.

Geef mij nu maar een reden om niet tot aangifte over te gaan.

Ik wil je vandaag een factuur van je ontvangen met daarop de specificaties van de bestelling zoals in het begin al gevraagd.
    Indien morgen het artikel niet binnen is verwacht ik van jou een communiqué daarover met een voorstel hoe je denkt dit te gaan compenseren. Een normale gang van zaken dus.

Geachte heer Bourgeois,

Zoals ik u heb toegezegd is het artikel vandaag aan u toegezonden.

U ontvangt hiervan geheel automatisch binnen enkele uren een bevestiging met bijbehorende tracktrace link om de zending te kunnen volgen.

Ik zal in een rechtstreekse e-mail u de factuur doen toekomen.

Het rest mij af te sluiten met het bericht dat ik de kwestie erg vervelend voor u vindt en dat wij ons beramen om via andere kanalen te gaan inkopen.

D.B.
Na een moeizaam contact toch uiteindelijk het bestelde artikel en de factuur zoals gewenst ontvangen. Eveneens een nette mail met excuses, alhoewel die natuurlijk veel te laat komt na het moeten hameren op respons iedere keer. We zullen dit keer maar denken dat het om de eindbestemming gaat en niet om de reis er naar toe...

Ook een klacht indienen over De Internet Bouwmarkt?