Opgelost door De Internet Bouwmarkt: Diep teleurgesteld - betaald maar niet geleverd

Geachte heer of mevrouw,

Op 26 april 2016 heb ik een bestelling geplaatst voor RVS paumellen (bestelnr #100000178).
Dezelfde dag heb ik mijn betaling verricht vanaf een Nederlandse bankrekening. Ik mag er van uitgaan dat de betaling de Internet Bouwmarkt op 27 april 2016 heeft bereikt.
Volgens de website zou ik mijn bestelling 2-3 dagen na de betaling ontvangen. Op dit ogenblik zijn 8 dagen verlopen sinds de betaling en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen (en een bericht al evenmin).
Heden heb ik ongeveer 30 keer getracht om de Internet Bouwmarkt te bereiken via het op de website gepubliceerde telefoonnummer. Telkenmale liet ik de telefoon overgaan tot aan de fouttoon (= na 19 keer rinkelen). Bij de Internet Bouwmarkt wordt de telefoon helemaal niet aangenomen, zoals andere klagers ook reeds opmerkten.

Mvg,
mr. W.P.R. Peeters

Bij deze verzoek ik vriendelijk om, indien dat inmiddels nog niet gebeurd is, mijn bestelling heden te verzenden.

De Internet Bouwmarkt
    Geachte heer Peeters,

Wij kunnen ons helaas niet vinden in het beeld dat u schetst, wij hebben sinds een aantal weken namelijk onze vaste lijn doorgeschakeld staan naar een mobiele telefoon.

Deze zal mogelijk niet altijd opgenomen worden, maar zoals u beschrijft 30 pogingen dan zouden hier maximaal 10 telefoontjes niet van opgenomen kunnen worden.

Wij zullen later vandaag telefonisch contact met u opnemen om deze kwestie persoonlijk te bespreken.

Sander van Son
    De Internet Bouwmarkt
    Peeters
    Daarnet teruggebeld geweest. De heer van Son is niet op zijn werkplek maar zal bij aankomst op zijn kantoor onmiddellijk nakijken wat er fout is gegaan en mij vandaag nog een terugkoppeling geven via de telefoon.
    Peeters
    Er bleek een probleem te bestaan met het binnen korte tijd op voorraad krijgen van mijn bestelde goederen. Gezien ik dringend de paumellen nodig had, heb ik ze dan zelf gefabriceerd en mijn bestelling opgezegd. Vrijwel onmiddellijk heb ik mijn 19 euro teruggestort gekregen. Dank aan de heer van Son voor al de tijd die hij besteed heeft aan het trachten zo spoedig als mogelijk de goederen te bemachtigen, ook voor dit kleine bedrag. Indien niet zo dringend, had ik er zeker gewacht.
    Peeters
    Mooi opgelost. Volgende keer dat ik iets nodig heb, zal ik niet aarzelen om beroep te doen op de diensten van de Internet Bouwmarkt.
    mr. W.P.R. Peeters

Peeters

Ook een klacht indienen over De Internet Bouwmarkt?