Klacht De Internet Bouwmarkt: Geen levering en teruggave betaling

Klachtnummer
# 106533
Gebruiker
SaJa ElKe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT Op 17 februari heb ik een bestelling geplaatst en middels bestelling nr. 100001416 is dat bevestigd. Betaling heeft gelijk plaats gevonden middel iDeal. Op 19 februari werd mij gemaild dat helaas het artikel niet op voorraad stond en ik de mogelijkheid had te annuleren. Dat heb ik per mail gedaan, daarna nog een keer. Toen telefonisch contact gezocht, maar de telefoon wordt gewoon niet opgenomen!
Het gaat uiteindelijk over een bedrag van € 20,99, maar door de hele gang van zaken voel ik mij ene beetje genomen.
Hopelijk reageert u nu wel.

De oplossing

Teruggave betaling of als nog levering

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Internet Bouwmarkt is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Internet Bouwmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen