Opgelost door De Internet Bouwmarkt: Niet geleverde Magneetsnappers

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163046
Gebruiker
G
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 23 maart (2weken geleden) heb ik bij de internetbouwmarkt magneetsnappers besteld. Volgens de site waren en zijn ze direct leverbaar, maar tot op heden heb ik nog niets vernomen. Men reageert niet op mail en telefoon opnemen doen ze ook niet.
Flink balen ook al omdat ik de order al betaald heb :-(

De oplossing

Geld terug storten of als de wiede weerga opsturen

7 reacties

  1. Auteur
    De Internet Bouwmarkt
    Datum
    Geachte heer Paans,

    Op uw e-mail van 31-3 is netjes een reactie gekomen dat deze in backorder staan door een fout bij onze leverancier.

    Wij hebben u hierop ook gelijk de mogelijkheid geboden om de order te annuleren of af te wachten tot komende week omdat het door u bestelde product dan opnieuw verwacht wordt.

    Graag vernemen wij u per e-mail dan ook of u wenst te annuleren of niet.

    Onze oprechte excuses voor het ongemak

    Met vriendelijke groet,
    Sander van Son

    De Internet Bouwmarkt
  2. Auteur
    G
    Datum
    Dank voor uw reactie, maar eh... ik weet niet naar welk adres u gereageerd heeft maar dit is de eerste keer dat ik lees over een backorder.

    Maar ik wacht de snappers rustig af :-) en alvast bedankt!

    G
  3. Auteur
    G
    Datum
    Ondertussen 1 week en 2 dagen verder en nog nul komma nul snappers/reactie :-(
  4. Auteur
    De Internet Bouwmarkt
    Datum
    Geachte heer Paans,

    Wij hebben helaas geen concrete afspraken kunnen maken met onze leverancier. De “verwachting”is dat er eind van deze week geleverd gaat worden.

    Helaas zijn wij afhankelijk van onze leverancier bij uw bestelling en vinden het dan ook erg vervelend dat wij het door u bestelde product niet kunnen uitleveren.

    Graag verneem ik van u of u wenst te wachten of dat u de bestelling wenst te annuleren.

    Met vriendelijke groet,

    Sander van Son

    De Internet Bouwmarkt
    Waterlaat 44
    5171 VX Kaatsheuvel
    Tel: 0416-857043
    E-mail: info@deinternetbouwmarkt.nl
  5. Auteur
    G
    Datum
    Ondertussen heb ik vorige week maandag ( 9 dagen geleden) het bericht ontvangen dat de magneetsnappers waarschijnlijk eind die (vorige) week geleverd zouden worden. Vandaag heb ik besloten de bestelling te annuleren en mn geld terug te vragen, want ik geloof er niet meer zo in. Zeker ook omdat op de site van de internetbouwmarkt nog altijd een levertijd van 2 a 3 dagen vermeld staat.
  6. Auteur
    G
    Datum
    op dezelfde dag kreeg ik het bericht dat ze gearriveerd waren en nu ( 29 -4) heb ik ze dan ook in huis. T heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat :-)
  7. Auteur
    G
    Datum
    Uiteindelijk heb ik mn magneetsnappers in huis, maar t heeft meer dan een maand geduurd. En eh.. de communicatie kan beter.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Internet Bouwmarkt?