Opgelost door De Internet Bouwmarkt: Niet leveren van al betaalde magneetsnappers en vervolgens niet te bereiken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 277098
Gebruiker
G
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 13 september heb ik een bestelling (magneetsnappers)geplaatst en meteen per ideal betaald. Na verschillende mailtjes te hebben verzonden waarop nooit antwoord kwam veranderde de status ( ergens rond 8 oktober) van besteld in terugbetaald en dat zonder enig opgaaf van reden.
Maar eh.. het is nu de 16e en ik heb nog niets terug betaald gekregen ????????
Het idiote/stomme is dat ik vorig jaar eigenlijk hetzelfde aan de hand had met de internet bouwmarkt en omdat dit toen na mijn reactie op het klachtenkompas werd opgelost en ik de meneer in kwestie het voordeel van de twijfel wilde geven, heb ik weer besteld. Achteraf weet je alles van te voren, maar al dat ik nu weet is dat ik 110,40 euro heb betaald en niets, nul ontvangen heb.

Gewenste oplossing

Gaarne terugbetaling van mn 110,40 euro en wel per direct!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Internet Bouwmarkt is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    G
    Datum

    Afgelopen dinsdag kreeg ik voort eerst de volgende reactie ; In verband met de beendiging van onze bedrijfsactiviteiten verwacht ik dat het door u betaalde bedrag uiterlijk aanstaande vrijdag op uw rekening is bijgeschreven.
    En zo geschiede :-) vrijdag stond het bedrag weer op mn rekening.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Internet Bouwmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen