De Internet Bouwmarkt is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door De Internet Bouwmarkt: Niet leveren van al betaalde magneetsnappers en vervolgens niet te bereiken
Details
Klacht
Op 13 september heb ik een bestelling (magneetsnappers)geplaatst en meteen per ideal betaald. Na verschillende mailtjes te hebben verzonden waarop nooit antwoord kwam veranderde de status ( ergens rond 8 oktober) van besteld in terugbetaald en dat zonder enig opgaaf van reden.Maar eh.. het is nu de 16e en ik heb nog niets terug betaald gekregen ????????
Het idiote/stomme is dat ik vorig jaar eigenlijk hetzelfde aan de hand had met de internet bouwmarkt en omdat dit toen na mijn reactie op het klachtenkompas werd opgelost en ik de meneer in kwestie het voordeel van de twijfel wilde geven, heb ik weer besteld. Achteraf weet je alles van te voren, maar al dat ik nu weet is dat ik 110,40 euro heb betaald en niets, nul ontvangen heb.
Gewenste oplossing
Gaarne terugbetaling van mn 110,40 euro en wel per direct!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.