Klacht De Internet Bouwmarkt: Nog geen reactie op artikel welke 4 februari besteld is.

Klachtnummer
# 97395
Gebruiker
Bas
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 4 februari heb ik 18 DX overval DUL 120 B Objectnr. 1033712 besteld en betaald, maar tot op heden niets vernomen.
Verschillende keren geprobeerd klantenservice te bellen, maar krijg een bandje om via de website te reageren.
Ontvangstbewijsnr.: 2579-6785-7075-3046.

Hoor graag?

De oplossing

Graag zsm levering van hetgeen besteld is? Anders geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    De Internet Bouwmarkt
    Datum
    Beste heer van den Berg,Wij gaan dit voor u nakijken, wij kunnen inderdaad zien dat de betaling conform PayPal goed is verwerkt het is dan ook de vraag waarom deze bestelling door PayPal is geblokkeerd voor verwerking.Met betrekking om onze slechte bereikbaarheid kan ik u alleen maar mijn excuses aanbieden, we hebben er helaas voor gekozen om niet iemand 8 uur per dag bij de telefoon te zetten om deze te kunnen beantwoorden.Wanneer één van ons in de mogelijkheid om te beantwoorden dan zal dit zeker worden gedaan echter heeft contact per e-mail onze voorkeur.Met vriendelijke groet,
    Sander van Son
  2. Auteur
    Bas
    Datum
    Dank voor de reactie, maar wanneer denkt u mij te kunnen berichten over de status en de eventuele levering?
  3. Auteur
    De Internet Bouwmarkt
    Datum
    Volgens onze informatie zouden wij het artikel vandaag uitgeleverd moeten krijgen, wij zullen het dan ook proberen vandaag gelijk toe te sturen.Mocht de leverancier het artikel niet voor 17 uur geleverd kunnen hebben dan zijn wij genoodzaakt de zending morgen pas te versturen.

Ook een klacht indienen over De Internet Bouwmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen