Opgelost door De Internet Bouwmarkt: Product besteld geen reactie na betaling

Peter Geers

Ik heb op 9 September een wandcloset (€ 172.51) besteld dat binnen 1-2 dagen geleverd zou worden. Tot nu toe heb ik nog niets van u vernomen. Heb zoeven verschillende keren gebeld maar de telefoon wordt niet opgenomen. Hierbij wil ik de opdracht annuleren en verzoek u het geld terug te storten.

Met vriendelijke groet

Peter Geers

Opdracht annuleren en geld terug storten op onze rekening

De Internet Bouwmarkt
    Geachte heer Geers,

Op 9 september hebben wij u nog een e-mail doen toekomen nadat u uw bestelling had geplaatst met de vraag of wij de levering vrijdag (vandaag) zouden kunnen laten plaatsvinden.

Dit heeft er mee te maken dat gezien de aard van het artikel wij deze rechtstreeks door onze leverancier bij u aan het afleveradres laten leveren.

Omdat wij van u tot vandaag niks vernomen hadden, hebben daarom de levering nog niet geregeld.

Wij betreuren dan ook ten zeerste dat u deze klacht inmiddels op klachtkompas heeft geplaatst, gezien het feit dat u zelf ons nog geen antwoord heeft verstrekt.

Sander van Son

De Internet Bouwmarkt
    Waterlaat 44
    5171 VX Kaatsheuvel
    T: 0416-857043
    E: klantenservice@deinternetbouwmarkt.nl
    Peter Geers
    Beste bouwmarkt, mijn excuses voor deze klacht. De mail was in de spam box terecht gekomen . Dit zag ik na je reactie. OK.
    Peter Geers
    Mail was in de spam box geland. Sorry voor de klacht.

Peter Geers

Ook een klacht indienen over De Internet Bouwmarkt?