Klacht De Jong's Autobedrjven: Ergernis over pechhulpverlening !!!

n.v.t.

Ik kocht in 2013 een nieuwe Citroen C1, gekentekend: 18-XDT-5, bij Citroengarage de Jong, te Katwijk. Toen de motor niet startte belde ik de garage. Mij werd medegedeeld dat ik een ander nummer moest bellen omdat de auto nog in de garantie zat . Dat nummer zou men wel even voor mij opzoeken. Ik vroeg of men a.u.b. dat nummer voor mij kon bellen omdat er haast bij was en ik geen potlood bij de hand had. Men deed dat niet omdat dat tegen de voorschriften van de Citroendealer zou zijn. Ik protesteerde tegen deze mijns inziens zeer klantonvriendelijke regeling/houding en belde onder protest het opgegeven nummer, die een hulpauto van garage de Jong terplaatse stuurden. Bij de garage vond men de gang van zaken heel normaal en ik zou bij de koop over dat hulpnummer geinformeerd zijn. ????? (Dit verslagje betreft een zeer ingekorte versie van mijn klacht)

Dat men door deze wijze van handelen de klanten weg jaagt zal duidelijk zijn, althans ik zal niet meer zo snel in de rij staan voor een Citroen.
Oplossing: De klant behandelen als een klant !!!

Wij vinden dat De Jong's Autobedrjven hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Jong's Autobedrjven?