Klacht De Jong Intra Vakanties: Bus rondreis Ierland juli 2014

Klachtnummer
# 74690
Gebruiker
Doortje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 juli 2014 reeds gemeld rechtstreeks bij de Jonge Intra.na 4 weken geen reactie, dus vandaar nogmaals op deze manier.
Rondreis Ierland 14 dagen. Met vliegtuig naar Ierland en daar verder met een bus. Reisleiding was goed, ze wist veel. Engelse bus met chauffeur. Chauffeur reed goed. Bus was enorm slecht. 1 deur met 48 personen De eerste mensen komen al bijna weer terug als de laatsten nog moeten uitstappen. Ook de beenruimte in de bus was nog minder dan toeristklas vliegtuig., terwijl je daar wel 2600 in moet zitten.
Roulatiesysteem in de bus, Op een bepaald moment kom je dus achterin de bus te zitten. Aan de linkerzijde geen uitzicht omdat daar een toilet is ingebouwd. (Hier mag je geen gebruik van maken tenzij de bus stilstaat) Op die plaats is ook een noodddeur, dus aan de rechterzijde ook slecht zicht door de aansluitpunten van de nooddeur.
Er is ons door de reisleiding een evaluatieformulier belooft. Nooit ontvangen.
Voor mij is dit natuurlijk te laat.

De oplossing

Zorg voor een goede bus voor alle busreizen die je als reisorganisatie maakt. Het hoeft geen comfortklasse te zijn. Echter normale beenruimte zou wel aangenaam zijn. Met minimaal 2 deuren om het in en uitstappen te vereenvoudigen.
Als je belooft dat je een evaluatieformulier toestuurt doe dat dan ook. Beantwoordt ook de mail die gestuurd wordt.
Het gaat met niet direct om compensatie. Ik heb niet direct een voornemen om opnieuw een busreis met de jonge intra te gaan maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Jong Intra Vakanties hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Jong Intra Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen