Klacht De Jong Intra Vakanties: In folder vermelde treinstation is al jaren geleden opgedoekt!

Marniluba

Leuke accommodatie in het Zwarte Woud, met een treinstation op 300 meter. Heerlijk genieten van de omgeving in de trein met de Schwarzwaldcard (inclusief entree Europapark) in plaats van aanschuiven achter in de altijd aanwezige files op de Duitse Autobanhen! Maar navraag bij de accommodatie van "Wo ist der Bahnhof" werd beantwoord met een vragende blik, want het in de folder vermelde treinstation was in de jaren '70 al opgedoekt.
Dit direct gemeld bij het reisbureau Kupers, melding genoteerd, "na uw vakantie gaan we dat oplossen want daar kunnen we nu direct niets aan veranderen".
Achteraf beroept De Jong Intra zich op het feit dat we geen contact hebben opgenomen met hen omtrent de gedane situatie, en willen ze niet verder gaan dan een vergoeding van €8.64 (oké, afgerond maken ze daar € 10 van!). Dan hadden we maar contact met De Jong op moeten nemen! Voor het missen van reisgenot en korting van pretpark is volgens De Jong Intra €10 afdoende om de zaak af te wimpelen...

Gisteren nog even navraag gedaan of er instructies zijn gekomen richting de reisbureaus mbt de in de gids van De Jong vermelde gegevens omtrent het treinstation in Bad Durrhem maar dat was niet het geval. De Jong weet er dus van maar het interesseert hen niet.
Wij vragen €150 (Benzine- en kilometervergoeding, reisgenot, gemiste korting). Reisbureau Kupers zelf vind oplossing De Jong ook te karig en biedt daarnaast nog reischeque aan van €40. Op onze opmerking dat we daar niet mee akkoord gingen "moesten we maar opnieuw een klacht indienen".
Wij vragen gewoon een redelijke vergoeding in totaal, zijn niet uit op een juridisch conflict op basis van "misleiding, dwaling en bedrog" (en het is daadwerkelijk misleiding!) maar willen gewoon serieus genomen worden.
Met zo'n antwoord van De Jong voelen we ons eerder serieus genómen!

Wij vinden dat De Jong Intra Vakanties hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Jong Intra Vakanties?