Klacht De Jong Intra Vakanties: NS ICE International zitplaats reserveren betalen zonder keuze mogelijkheid

Roadrunnerm

Ik heb een reisje geboekt met de NS ICE International naar Dusseldorf via de Jong Intra Vakanties incl. hotel overnachting.
Incl. Zitplaats reservering ICE Dussel. EUR 16,00

Ik zag tijdens het boeken de mogelijkheid om een stoel te reserveren dus ik denk oke dat is mooi reserveer ik een zitplaats
• vooruitrijdend,
•bij het raam
•en aan een tafeltje.
Dacht het zal wel het zelfde werken (aanname) als bij een vliegtuig stoel reserveren (geef graag geld uit voor een goede stoel of zitplaats).

Groot was mijn verbazing dat ik alleen een stoel kan reserveren MAAR GEEN KEUZE MOGELIJKHEID HEB WAT VOOR ZITPLAATS.
Ik heb dus geld uitgegeven voor 100% stoel keuze maar het enige wat ik krijg is een stoel (25%) waarde voor mijn geld.

Gebeld met de Jong Intra Vakanties en NS ICE International en antwoord u betaald alleen maar voor een stoel en u heeft geen keuze van de soort stoel of zitplaats vooruitrijdend, bij het raam en aan een tafeltje.
Als alles tegen zit zou je dus een stoel kunnen krijgen in het midden, achteruitrijdend, naast het kofferrek waar iedereen altijd de hele reis bij moet zijn om wat te pakken of als je met meerdere personen gaat kan het zijn dat je door de hele coupe verspreid zit.

ps. dat je geen keuze hebt van een soort stoel of op welke plek staat niet bij het reserveren aangegeven alleen dat er een stoel gereserveerd kan worden.

Consumentenbond kunnen jullie niet eens met met NS ICE International contact opnemen en hierover opheldering vragen.
Ze harken geld (Zitplaats ICE Dussel. EUR 16,00) binnen voor een zogenaamde service wat eigenlijk geen service blijkt te zijn.

Keuze mogelijkheid om zelf een zitplaats te kiezen zoals bijv. bij een vliegreis mogelijk is. Bijv. vooruit rijden, bij het raam, of bij een tafel, dichtbij toilet, enz..
Als er dan verschillende prijzen voor zitplaatsen zijn is dit een normaal feit dit is ook bij een vliegticket zo

Wij vinden dat De Jong Intra Vakanties hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Jong Intra Vakanties?