Klacht De Jong Intra Vakanties: ongeschikte hotelkamer/bedden voor 3 volwassenen, zelfde faciliteiten als 2 personen.

dootje2411

Recent met 3 volwassen personen een rondreis oost VS geboekt. We hebben een heerlijke vakantie gehad maar waren teleurgesteld in de hotelfaciliteiten/ kamer. Tijdens de 7 overnachtingen was maar 1 hotel voorbereid op 3 volwassenen op een kamer. De overige hotelkamers waren een "double" hierin 2 bedden 1.35 breed erg oncomfortabel met 2 volwassen personen en dezelfde kamer dan onze medereizigers met 2 personen kregen. Navraag bij de receptie bleek dat zij niet op de hoogte waren van ons gezelschap van 3 volwassenen, die kregen standaard een kamer met 2x kingsize bedden. Ons laatste hotel had zelfs maar 1 (kingsize) bed! De Jong Intra geeft aan hierin niets te kunnen compenseren aangezien zij dit aangeven in hun folder.

wij zouden minimaal een korting willen voor de 3e persoon op 1 kamer,

Wij vinden dat De Jong Intra Vakanties hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Jong Intra Vakanties?