Klacht De Jong Intra Vakanties: slecht hotel de Engel in endingen in Duitsland

Klachtnummer
# 132990
Gebruiker
piet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zelden hebben wij zo slecht hotel gehad als hotel de Engel in Endingen .
Op 3 augustus hadden wij een 6 daagse busreis geboekt bij de jong intra busreizen het begon al in Didam het verzamelpunt onze buschauffeur was ziek en kregen een vervanger die er helemaal geen zin in had . Nauwelijks communicatie met passagiers en dat was dan ook onze gids, hij zij alles maar een keer en wie het niet gehoord had hat pech gehad. Toen we bijna bij het hotel w aren zij de chauffeur dat er verder in de straat bij het hotel niks te zien was of te beleven dit was natuurlijk niet zo maar toch wie zegt dat nu. Het personeel van het hotel de engel was zeer onvriendelijk tegen onze reisgroep dat kwam waarschijnlijk omdat het eten niet te pruimen was het was zo zout allemaal dat iedereen het liet staan overschot van de vorige dag werd in het toetje verwerkt.
Als we terug kwamen van een excursie mochten we geen gebruik maken van het terras voor dat was voor de andere gasten in dit geval Duitsers .

De oplossing

Wij hebben natuurlijk een schriftelijke klacht in gediend maar de Jongintravakanties
heeft na 2 maanden nog niet gereageerd waardeloos bedrijf meer kan ik er niet van maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Jong Intra Vakanties hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Jong Intra Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen