Wij vinden dat De Jong Intra Vakanties hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht De Jong Intra Vakanties: slechte hotel parijs
Details
Klacht
Wij zijn vandaag Maandag 30-07-2012 terug gekeerd van een 7 daagse vakantie parijs.Reservering nummer SAPAR74 Parijs/d'Amiens.
U schrijft in uw advertentie o.a.
Voorzieningen: Receptie, lounge, lift en moderne ontbijtzaal.
Kamers: Nette kamers voorzien van telefoon, internetaansluiting en televisie. Badkamer met bad of douche, haardroger en toilet.
Bijzonderheden: Inclusief ontbijtbuffet.
Ik weet niet wanneer U dit Hotel voor het laatst gecontroleerd heeft maar hier is mijn ervaring.
Bij aankomst kregen we kamer 502 toegewezen
Een badkamer met een bad/douche maar geen douche stang en een kapotte douche kop
Een tv die niet werkte en twee bedden met kapot linnengoed.
We hebben de volgende morgen daarover geklaagd en we kregen een andere kamer namelijk 407
Op kamer 407 het volgende
Een douche met kapotte douchestang.
Twee bedden met een nachtkastje een tafel van 50cm x 30cm en een kapotte stoel
De kast om kleding in op te bergen was niet toegankelijk omdat die werd geblokkeerd door een van de bedden.
We hebben 5 dagen geslapen in deze kamer.
Het schoonmaken van de kamer bestond alleen uit,
Het bed dichtgooien, niet opmaken maar echt dichtgooien, en de handdoeken van de kamer afhalen
Wij waren rond 8.00 uur s´morgens weg en we vonden het al vreemd dat we onze sleutel niet hoefde in te leveren.
Bij terugkomst om 14.00 uur waren er geen handdoeken en konden we ons niet douchen.
De handdoeken werden s´middags rond 16.00 uur afgegeven.
Na drie dagen konden we dan ook de eerste kakkerlakken verwelkomen in onze badkamer.
Alle deuren van de hotelkamers zijn voorzien van deurdrangers.
Gevolg dat geen enkele deur normaal dicht gedaan kon worden maar alle deuren met een harde knal dicht vielen.
Het gevolg was dat we s´nachts wakker lagen tot de laatste gast in het hotel was aangekomen en s´morgens we rond 7 uur recht op in ons bed zaten.
We hebben twee ochtenden meegemaakt dat bij aankomst er geen brood was en een half uur op ons brood hebben moeten wachten
Al met al een zeer slechte ervaring en ik laat U daarom ook weten dat ik voor het laatst bij U gereserveerd heb.
Dit hotel was mischien in de jaren 60 zoals U omschreef in de advertentie maar beslist niet meer in 2012.
Wij klasseren dit hotel als een dump weer je geen gasten naar toe kan sturen.
Zeker niet voor de prijs die wij hebben moeten betalen.
Niet met vriendelijke groeten
Guus Hoppenbrouwers
Gewenste oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.