Opgelost door De Jong Intra Vakanties: Volstrekt ontoereikende informatie, de Jong vindt dat kennelijk niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 398442
Gebruiker
A.L. van Rijswijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik vind dat de informatie over de door mij geboekte treinreis volstrekt onvoldoende was. De ervaring tijdens de reis sterkt mij in die overtuiging . De verhouding reisduur/verblijfsduur is veel te ongunstig voor ons geweest. Had ik dat bij boeking kunnen weten, of opzoeken, dan had ik de reis waarschijnlijk helemaal niet geboekt.

De oplossing

Erkenning dat de informatie onvoldoende was.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Jong Intra Vakanties hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.L. van Rijswijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag erkent de Jong Intratours telefonisch dat de verstrekte informatie niet toereikend was. Toegezegd werd dit voor volgende soortgelijke reizen in het nieuwe seizoen te verbeteren. Als compensatie werd een cadeaubon aangeboden te gebruiken bij een eventuele volgende reis.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over De Jong Intra Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen