Klacht De Jong Intra Vakanties: Ze beloven korting maar ik moet nu extra geld betalen als ik het om laat zetten

Klachtnummer
# 383826
Gebruiker
DeJongIntraVakanties
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een stedentrip geboekt, en wilde graag de vliegreis om laten boeken wat betreft tijden. Dat kwam mooier uit.
Nu hadden ze me gebeld ( voicemail ingesproken )dat dit mogelijk was en zelfs geld terug kregen, want het was zelfs goedkoper geworden.
En nu hebben ze gemaild dat er een fout gemaakt was en zelfs als we het laten om boeken 331,00 meer moeten betalen! Ik voel me echt heel erg verdrietig onder, en vooral nu ze komen met een voorstel van 50 euro korting. En dat dit echt alles is. Kan dit zomaar ?

De oplossing

Dat ik recht heb op een nette oplossing. Een betere aanbod

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Jong Intra Vakanties hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Jong Intra Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen