Klacht de Kachelmakerij (Metaal & Kunst) Wildervank: opgelicht via marktplaats

bashendrikx

Via advertentie op Marktplaats (onder de naam Metaal&Kunst) een tuinkachel besteld en betaald bij Aron Blumenthal van de kachelmakerij (KVK-nummer: 60418559) in Wildervank. De kachel zou dezelfde week gemaakt en bezorgd worden, maar dit is nooit gebeurt. Ik heb hier velen malen over gebeld en gemaild, maar als ik Aron dan uiteindelijk te pakken kreeg was er weer een smoes en uitstel. In augustus samen tot de conclusie gekomen dat de kachel niet meer geleverd zou worden en dat het geld teruggestort zou worden. Dit is tot op heden nog niet meer gebeurt en Aron is telefonisch (0615272666 of 0598717888) ook niet meer bereikbaar. Online aangifte van oplichting gedaan bij Marktplaats en politie. Reactie van Marktplaats ontvangen dat er meer klachten waren en dat alle advertenties verwijderd zouden worden.

ik wil mijn geld terug

Wij vinden dat de Kachelmakerij (Metaal & Kunst) Wildervank hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over de Kachelmakerij (Metaal & Kunst) Wildervank?