Klacht De Keukengroothandel: Leugenaar

Klachtnummer
# 360240
Gebruiker
hierbenikdanmeneertjekoekepeertje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dat meneertje Dennis nooit reageert. Je besteld bij hem de duurste keuken en je moet 100 keer bellen om hem aan de telefoon te krijgen. Gelukkig heb ik de keuken gekregen. Maar je wilt niet weten hoe! Wat een gezeik man. Ga jij maar lekker werken en ik regel alles voor je zei Dennis. Hij heeft amper wat geregeld. Konden alles alsnog zelf doen. De keuken staat ondertussen al een jaar. Erg tevreden met onze keuken. Maar het had bij een winkel in de buurt net zo mooi geweest maar dan ietsjes duurder maar wel de juiste service! Dennis zou nooit meer iets voor mij gaan regelen zei hij omdat hij helemaal klaar was met mijn gezeik. Ik ben geen zeur. Als je het gewoon in 1 keer goed regelt ben ik tevreden. Je weet dondersgoed dat ik 10 keer gevraagd heb over de afwerking boven de kasten. En nog zijn er op de dag van het plaatsen van de keuken geen plinten. Uiteindelijk na weer 30 keer bellen komt ie eindelijk zelf maar die plinten brengen en monteren. Kitten kan hij ook zeker niet. Haha

De oplossing

Hoef niet meer geholpen te worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Keukengroothandel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Keukengroothandel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen