Klacht De Klerk en Vis: oplichting

R keijzer

Beste meneer/mevcrouw

4 feb 2018

Op 28 december miste ik in ene 3400 euro van mijn betaal rekening ik meteen de bank gebeld en zij vertelde dat er waarschijnlijk een beslag op mijn rekening was gelegd het bedrag 3400 euro was naar mijn spaarrekening gezet maar ik kon hier niet bij, ik had een betalings regeling met de gemeente hilversum van 100 euro per maand via de klerk en vis incasso/deurwaarders, deze heb ik ook meteen gebeld en zij vertelde dat ze geen aflossing sinds november van mijn hadden ontvangen waarvoor ik dan ook mijn excuses voor heb aangeboden ik zij dat me dit helemaal ontschoten was i.v.b.m verhuizing etc en dat ik het achter stallig bedrag gewoon wil betalen, zij hebben mij een aantal brieven gestuurd maar deze kan ik nooit hebben ontvangen vanwege dat ik sinds juli vorig jaar ben verhuist, waarom heeft de klerk en vis mijn niet gebeld of een sms of een mailtje gestuurd (ik had altijd prima contact met meneer chin van de klerk en vis) zeer vreemd vind ik dit allemaal en asociaal ! op 3 jan was ik al mijn geld kwijt 3400 euro hebben ze van mij afgepikt met de feestdagen kon ik natuurlijk helemaal niets meer vriendin weg, familie kwaad etc etc etc is er iemand die mij hier mee kan helpen ?

Mvg

Rob Keijzer

06-83968261

wil mijn geld terug

R keijzer
Uiteindelijke oplossing Stelltje vuile oplichters zijn het asociale praktijken en totaal geen menselijke gevoelens Mother fuckers ! ! !