Klacht De Klerk en Vis: schandalig rechter dit

henk

kreeg vandaag zo'n krullenbol aan de deur,daniel marcel de jongh kwam zeer populair over, kwam me iets afgeven, was al voor de rechter geweest, hij vertelde me ook dat ik zeker naar de desbetreffende deurwaarder moest bellen, maar terwijl ik belde kreeg een of andere snotneus aan de lijn, die mij ging uitleggen dat ik vaak genoeg gewaarschuwd was, terwijl ik gvd van mijn vrouw af ben, 41 jaar gewerkt heb, en vele operatie,s ondergaan heb , was niet te praten met deze snotneus, ondertussen heeft de desbetreffende rechter de boel nogmaals verhoogd met 450 EURO, hoe maak je iemand kapot, stumpers, hoofdsom 143,32 , ik voeg kopie toe schoften, ik heb 41 jaar gewerkt, ben versleten, 2 nieuwe schouders, 1 nieuwe heup, knie kapot, schandalig nogmaals, maar gelukkig heb ik nu na 41 jaar werken, voor deze k.. maatschappij , nog uitkering over van 1137 euro, schande klerk , 9 maanden na dien nu krijg ik dit, , sorry, zielig dit

excuus , dacht ff dat ik veroordeeld werd door m,n dochter aan de lijn vandaag, normale regeling graag, terwijl het al betaald is dus he.dit gaat over het bedrag waar de deurwaarder rijk mee word,geen goed woord voor dit,

Ook een klacht indienen over De Klerk en Vis?