Opgelost door De Koning makelaars: Woning al verkocht en toch bezichtiging plannen

Gioia

Schandalig vind ik het. Want op Funda , de grootste site dan huizenverkoop, stond de Koning met hun woning aan het Polderpeil al heel lang vermeld. ( 6 maanden ).
Vandaag een bericht gestuurd dat ik een bezichtiging wilde. Krijg ik deze reactie:
-----------
De woning is reeds verkocht. Er lopen nog ontbindende voorwaarden waardoor de woning nog actief te koop staat op funda. Wij zullen uw gegevens noteren in het dossier. Mocht de koop worden ontbonden zullen wij contact met u opnemen voor het inplannen van een bezichtiging.
De Koning makelaars

Nancy Bakker
Assistent makelaar
T:
0172 – 427 300
E:
nancybakker@dekoningwonen.nl
-----

Niet alleen het mailadres van Nancy bakker klopt niet, maar ook nog eens het feit, dat funda gewoon een knopje heeft dat heet: Verkocht onder voorbehoud. Deze makelaardiij in Alphen aan den Rijn doet daar kennelijk niet aan, ik vind het echt absurd, dat je mensen dan een worst voorhoudt.

gewoon normaal een status van een woning aanpassen

Wij vinden dat De Koning makelaars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gioia
    is afgehandeld door de Koning makelaars

Ook een klacht indienen over De Koning makelaars?