Klacht De Koopjesmarkt: Geleverde product is defect

Klachtnummer
# 32952
Gebruiker
RSh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het op 24 juli jl. opgeleverde product is defect en dient conform de voorwaarden van de site te worden ingeruild. Dit hebben we direct na ontvangst van het product per email kenbaar gemaakt bij het bedrijf. De webshop heeft 3 weken geleden de ontvangst van het eerste mailbericht per email bevestigd, echter worden sindsdien de e-mails niet meer beantwoord, de telefoon wordt nooit opgenomen en op voicemailberichten wordt niet gereageerd.

De oplossing

Het defecte product terugnemen en het volledige aankoopbedrag restitueren.


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Koopjesmarkt is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    RSh
    Datum
    L.S.
    Dankzij de actie van klachtenkompas heeft de webshop zich ( na ruim een maand) gemeld en aangegeven het product terug te willen nemen. Ik zal het product terugsturen (het moet wel op eigen kosten) en hoop op een snelle afhandeling.
    Het bedrijf geeft in het bericht wel aan dat de financiële afhandeling 30 dagen kan duren! dat vind ik wel heel erg lang.
    Maar gelukkig/hopelijk gaat e.e.a. nu wel lopen.
    Met vriendelijke groet,
    RSh