Klacht De Koopjesmarkt: Ik heb een sfeerhaard gekocht, die defect is.

Klachtnummer
# 83467
Gebruiker
smiley
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een sfeer haard gekocht bij www.dekoopjesmarkt.nl en deze blijkt niet goed te zijn. stand 2 werkt niet goed en heeft een heel raar bijgeluid.
Ik heb de winkel 3x gebeld en twee x ingesproken. Er wordt steeds hetzelfde bandje afgespeeld.
Ik heb twee maal een email gestuurd en deze email werd niet herkend.
De email komt weer terug.
Ik heb een klacht op de site ingediend. Niets gehoord. Ik kan hem nog retourneren binnen 8 dagen maar weet niet of ik mijn geld wel terugkrijg op deze manier.
allereerst wilde ik hem omruilen, maar ik vind het zeer apart dat ik niets hoor.
Ik weet niet of de klacht nu bekend is bij het bedrijf of niet. Of ze het bandje afluisteren en mijn email komt blijkbaar niet aan.

De oplossing

Of een nieuwe sfeerhaard waarvan ik zeker weet dat deze goed functioneert en dat de andere gelijktijdig terug kan. Of dat ik hem op hun kosten kan repareren of geld terug.
Hij valt nog binnen de 8 dagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Koopjesmarkt is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties