Klacht De Kruiberg: motorolie besteld, niet geleverd gekregen. Geld terug gevraagd, niet ontvangen

Robert

Op 11-01-14 hebben wij motorolie besteld voor € 84,85. Dit bedrag is op 11-01 overgemaakt. Levertijd: ± 1 week. Op 20-01 heeft Anita telefonisch contact opgenomen met [naam verwijderd] omdat de bestelling nog niet was geleverd. Hij heeft in dit gesprek toegezegd dat hij zou uitzoeken wat er aan de hand was. Anita heeft dit gesprek dezelfde dag per mail bevestigd. Op 24-01 heeft Anita weer een mail gestuurd omdat Mark nog niet had gereageerd. Op 28-01 heeft Anita weer een mail gestuurd omdat er nog geen reactie was. In deze mail heeft Anita Mark de keuze gegeven: ofwel die week nog leveren, ofwel het geld terugstorten. Op 28-01 heeft Mark gevraagd om het rekeningnummer en toegezegd dat hij het geld direct terug zou storten. Op 28-01 heeft Anita het rekeningnummer gemaild. Op 29-01 heeft Mark per mail gevraagd of het geld ontvangen was. Op 30-01 heeft Anita gemaild dat het geld niet ontvangen was. Tot op heden hebben wij nog steeds ons geld niet terug.

Per omgaande geld terug storten

Wij vinden dat De Kruiberg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!